יום שני, 20 בדצמבר 2010

מדוע הפסקתי לצרוך חלב ומוצריו

   לפני כשנה נתקלתי לראשונה במידע שהחקלאים בישראל מלעיטים את הפרות החולבות בהורמונים שמגבירים את תנובת החלב. פרה ממוצעת מניבה כ- 18 ליטר חלב ליום, לאחר הטיפול ההורמונלי תנובת החלב עולה ל 34 ליטר ליום. באירופה אסור השימוש בהורמונים מסוג זה (Bovine Growth Hormone (rBGH  כיוון שבמחקרים מדעים, מצאו קשר חזק בין שאריות ההורמון להתפתחות מחלת הסרטן. באירופה יצרני החלב אינם משתמשים בהורמונים ומציינים על האריזות  NO rBGH. ז"א שהחלב או המוצר התקבל מפרות שלא הולעטו בהורמונים אלו. בארה"ב עדיין אין חובת הסימון חלה על היצרנים. חשוב לזכור כי שאריות החומרים המזיקים אינן נעלמות בתהליך הפיסטור שעובר החלב.

משק החי כיום בארץ ובעולם מולעט בתוספי תרופות, בעיקר אנטיביוטיות אשר שרידיהן מוצאים את דרכם לגופנו דרך אכילת חלב ומוצריו ודרך אכילת הבשר. 
הלובי החקלאי הן בישראל והן בארה"ב הינו חזק ושולט באמצעות ההון על אמצעי התקשורת והפרסום. אחד המסרים שהועברו לצרכנים הינו, המאבק בבריחת סידן באמצעות צריכת החלב. אם תראו אריזות מוצרים עליהם רשום מועשר בסידן, תשאלו את עצמכם אילו תוספים מוסיפה התעשייה?

משרד הבריאות ומשרד החקלאות:
אמורים להכריח את יצרני החלב להפסיק את השימוש בתוספים המזיקים.  
ולהורות להם לסמן את המוצרים הנקיים מתוספים בצורה ברורה.

לטובת הקוראים אציג כאן קישור למאמר "זהירות חלב" מאת מרים גרבר – המרכז לריפוי טבעי.


וכן קישור לספרו של דר" אריה אבני "עזוב את העטינים שלי" מומלץ לקרוא ולשמור!!!!

אני בכל אופן השתכנעתי מהאמור בספרו של דר" אריה אבני, הפסקתי לצרוך חלב ומוצריו.
תמצית דבריו של דר" אבני כי אחד הגורמים העיקריים למחלת הסרטן נמצא על הצלחת שלנו. גם מי שאינו היפוכונדר יבהל מהעובדות המובאות בספר. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה